Ik kan het alleen maar eens zijn, dankzij de stad Warendorf voor twee gratis parkeerplaatsen. Wij zijn hier vandaag één nacht gebleven, hebben heerlijk gegeten en zijn langs de Eems gewandeld, wat wil je nog meer.

Snappy

Een mooie parkeerplaats vlakbij de stad, zonder V/E, dat kan op een nabijgelegen parkeerplaats. Hartelijk dank aan de stad Warendorf voor deze kans en tolerantie ten opzichte van de toekomst. RVers.

Stefanie74

2 nachten verbleven juni 2023. dit is een toevoeging van de camperplaats verder in het dorp. geen voorzieningen maar voor verzorging kan je naar de andere cammperplaats toe. genoten van deze plaats en de streek

• Wiesengrund 1

48231, Warendorf, Duitsland