Fijne parkeerplaats voor een overnachting. Rustig. Het zwembad ging zaterdagochtend om 8:00 open. Hier kun je (even melden) gratis gebruik maken van douche/toilet. Verder geen voorzieningen.

Mejongeneel747

Dank aan iedereen die hier een bijdrage aan levert. Over het algemeen hebben we maar één toegestane ruimte nodig. Het is hier. Daarnaast het aanbod om na aanmelding afval tijdens werktijd af te voeren op de rioolwaterzuivering.

• juli 2013

Geen stroom of water te krijgen.

• juli 2013

Geen stroom of water te krijgen.

• Bullerteichstraße 12

49492, Westerkappeln, Duitsland