altijd mijn plezier. Rustige nacht doorgebracht op een parkeerplaats. De oude wijk is altijd een bezoek waard.

katzenstern

rustige parkeerplaats. Erg leuk historisch centrum met goede restaurants op 300 meter vanaf de parkeerplaats. Bakker vanuit de parkeer entree linksaf en 200 meter lopen. geen voorzieningen aanwezig maar perfecte plek voor een overnachting. verder veel wandelroutes beschikbaar.

• juli 2019

Er staan veel caravans, aanhangers en campers van ingezetene, dus geen plek over.

• juli 2019

• Brandteich