camperplaats direct aan de Rijn stroom en ver zorging aanwezig, geen sanitair maar wel op loopafstand van het centrum en men kan hier goed fietsen supermarkt op loopafstand

Bemacamp

Leuke cp. Geen sanitair, verder alle voorzieningen. Stroompalen langs het water zijn weggehaald ivm hoog water. We stonden boven. We komen hier vaker. Geen overlast.

• november 2023

Mooie lokatie aan de Rijn en het gezellige stadje. Openbaar toilet op parkeerplaats ernaast. Deze is echter tot maart gesloten. Geen overlastgevende jeugd gezien of gehoord. Wellicht dat dat zomers is.

• november 2023

Wohnmobilstellplatz Andernach