twee sterren omwille van het verkeer. de wagens racen er ‘s nachts voorbij. 10€ op zich niet te veel maar in dit geval, waar we de hele nacht wakker werden door de voorbijscheurende wagens, is dit 10€ teveel. verder lig je aan een mooi park en is het stadje wel de moeite waard.

Franic

Leuke plek, sinds de nieuwste parkeerplaats 10 €. Te duur om op straat te staan en met satellietontvangst werkt het niet meer door de bomen die steeds hoger worden.

• mei 2022

je staat langs de weg en er wordt nu gewerkt en dus weinig plaats. er is stroom en water. Een stukje terug is er een Natur Ferien Haus waar je ook met de camper kunt staan en waar alles is. Hele mooie plek en nu wij er zijn is er bijna niemand

• mei 2022

• 76855, Annweiler am Trifels, Duitsland