Stellplatz Sonnenstrand

Bacharach, Landkreis Mainz-Bingen, Rijnland-Palts, Duitsland

• juli 2024

Nog nooit zo'n slechte camperplaats meegemaakt. De plekken zijn zo smal dat je geen luifel uit kunt zetten. Het regende toen wij er waren. Als je uitstapte stond je tot aan je enkels in de blubber. Ondanks dat we voor 1 nacht betaald hadden zijn we weg gegaan.

Dorothee

te duur voor wat het is e19 samen verpakt acsi-kaart wordt alleen geaccepteerd voor de camping die 29e is water brak tijdens service en 2 rijen stopcontacten kapot

• juli 2024

Stellplatz Sonnenstrand