reviews hieronder kloppen helaas, of 51 euro betalen op de camping of 14 euro voor de camperplek en voor elk ditje kost je dat geld. bad durkheim is mooi, maar de camperplek en de knaus camping doen dit geen eer aan.

• augustus 2021

Geen aanrader! Camperplaats is onverzorgd en alles is tegen extra betaling, stroom, water, douches. Met gebruik van douches op de camping betaal je 28 euro voor twee personen. Dit is het niet waard, volgende keer rijden wij door voor een andere camping/camperplaats.

• augustus 2020

Om geld aan te nemen voor zo'n onverzorgde, eenvoudige onverharde parkeerplaats is een wang. We reden meteen weer.

• augustus 2021

• augustus 2020