• november 2023

Kort voor het einde van het seizoen zijn we gestopt geen verharde plaatsen voor campers maar V7E beschikbaar Sanitair zeer schoon en voldoende verwarmd, zeer warm water Omdat de plaatsen allemaal erg modderig waren, stonden we op de paden - iets nieuws

JBall

De meeste reviews kloppen. 5 toiletten is wel heel erg weinig voor deze grote camping. Met ACSI kaart max €30,00 broodjesservice stelde bitter weinig voor. Heel erg duur.

• november 2023

Knaus Campingpark Bernkastel Kues