• november 2023

prima camping met zicht op de rijn. scheepvaart gaat dag en nacht door en helaas ook het geluid ervan. prijzen kloppen helaas niet meer. 25% duurder dan in de app aangegeven. misschien keertje aanpassen?

adjepatatje54

Hé, bedankt voor je recensie. In principe kloppen de prijzen nog steeds, in sommige gevallen zijn we zo’n 10% duurder geworden. Omdat we meerdere categorieën hebben, ben je waarschijnlijk niet naar de goedkoopste gegaan, of was je te gast in het weekend of op een feestdag. Natuurlijk veranderen de prijzen. Controleer dit altijd online (op de website van de camping) of bel vooraf. Dat gaan we hier voor volgend seizoen veranderen. LG. Kai

Prima plek, rustig gelegen, gloednieuwe douches en toiletten, €30 per nacht voor 2 personen inclusief stroom, hele aardige jonge eigenaar. Ze liggen allemaal direct aan de Rijn (zonder weg of fietspad). Geweldig om naar de schepen te kijken...

• november 2023

Green Camping am Rhein