• november 2022

Fijne doortrekcamping voor in het naseizoen. Mooie omgeving voor wandelen en de echte fietser. De verbouwing van het sanitair gebouw gaat de goede kant op en ziet er top uit. De nieuwe eigenaren maken er zeker wat moois van. Gaan zeker hier nog wel eens terugkomen.

DiMario

Wij vroegen om op het veldje te mogen staan en stonden er quasi alleen. Sanitair basic maar wel erg schoon, al kwam dit misschien omdat het veld weinig gebruikt wordt. De avond en ochtend dat wij er stonden was er wel veel rumoer en zelfs ruzie aan de receptie. Geen supermarkt in het dorp

• november 2022

Campingpark Dockweiler Mühle