Winzerhof Alfons Schnabel

Gau-Bickelheim, Landkreis Alzey-Worms, Rijnland-Palts, Duitsland

Winzerhof Alfons Schnabel

alleen voor klanten - gratis overnachten bij aankoop van 6 flessen wijn of sap - vlakke deels schaduwrijke plaats - openbaar vervoer 150 meter - restaurant - centrum 500 m.

• Bahnhofstraße 31

55599, Gau-Bickelheim, Duitsland

• augustus 2021

Super nette cp. Grote ruime plaatsen. Vriendelijke beheerder. Werden vriendelijk ontvangen. We konden kiezen tussen 6 flessen wijn of 10 euro. We hebben gekozen voor de wijn terwijl we geen wij drinkers zijn. Maar de wijn (zoete witte) was heerlijk. Gaan vast nog een keer heen.

• juli 2021

Zeer mooie, goed gelegen en zeer goed onderhouden plaats. Stevige grasmat, gemakkelijk te berijden. Zeer goede voor- en achterkant. Nabij de spoorlijn, kerk en oprijlaan nauwelijks storend. De plaats ziet er niet uit. Goed om te wandelen en te fietsen. Zeer aardige gastheren en goede wijn.

• oktober 2020

• augustus 2021