Felsenhof

Gerolstein, Landkreis Vulkaneifel, Rijnland-Palts, Duitsland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Ik wilde naar de camping. Volgens de receptie zijn huisdieren niet toegestaan. Helaas is deze niet inbegrepen in Camper Kontakt.

Toertel

Dank u voor uw antwoord. Bij Campercontact kunnen we alleen aanvinken wanneer huisdieren zijn toegestaan en niet wanneer ze niet zijn toegestaan. Onze camping is huisdiervrij.

Immetje

Hele fijne camping, ruime plaatsen, schoon en netjes, lekker rustig, speeltuin voor kinderen, schitterend uitzicht en je kan met pin betalen, we gaan hier vaker staan

Felsenhof