Mooie, rustige doorreisplaats (5 euro per nacht) mooi en goedkoop openluchtzwembad, supermarkt op wandelafstand.

patrick19

zeer goede overnachting plaats.. achter de camper grasstrook kun je heerlijk buiten zitten. plus minus 4 uur stroom voor 1 euro. water vullen 1 euro en 5 euro per nacht .

• november 2022

Zeer rustige plek om te verblijven. We waren op doorreis. 5 euro is super voor wat geboden wordt. V&E en elektra is aanwezig. Ongeveer 5 minuten naar de bakker. Kassier komt 's ochtends rond 8.15 uur. Hij woont om de hoek en kan plaatsen zien.

• november 2022

Parking am Schwimmbad