rustige plaats op parking, geen voorzieningen maar wel een leuke plek om te overnachten

Blackpean

Rustige plek bij het kasteel. Zeer geschikt voor zelfvoorzienende voertuigen. stond alleen. Wandel- en fietspaden zijn goed bewegwijzerd. Zouden we hier weer verblijven

BO-Scout

Rustige plek ondanks de weg. Sommige hellingen kunnen echter worden gecompenseerd met de nodige ondersteuning. Wat mij op de meeste plaatsen enorm stoort, ook hier, zijn de wannabe-womo's zonder toilet die de struiken in sluipen en daar hun zaken doen!!!!! Dat kan waarschijnlijk helemaal niet!!

• Burgweg

66871, Körborn, Duitsland