Fijne camperplaats met voorzieningen. prima voor doorreis. plaats voor ongeveer 10 campers maar het grenst aan een grote parkeerplaats van de sporthal, waar je ook prima kan staan. of het ook echt mag weet ik niet, maar wij wel gedaan, stonden er meer.

Ramses-van-Krieken

Prima plek, netjes en vlak -genoeg- aangelegd voor een stuk of tien campers. lozen vuilwater, geen toiletcassette, ziet er keurig uit. Niet gebruikt. zo te zien kun je hier ook water tappen, ben daar niet zeker van.

• april 2023

geweldige plek om te verblijven