Een nacht hier gestaan. Wat ons betreft prima. Goed geholpen, er zijn twee wc gebouwen met prima nette warme douches. je hoort alleen snelweg wel.

HartrijkMarijn

slechte chagrijnige ontvangst geen restaurant meer geen broodjesservice en ook geen acsi camping meer zijn doorgereden hier wil je niet staan met zo’ n ontvangst

• juli 2021

douches zijn snel koud, wel stroom voor 2.50 euro extra. dus 21 euro voor 2 personen met camper. ligt naast de snelweg dus daar moet je tegen kunnen. eigenaar waren niet vriendelijk.

• juli 2021

Camping Siesta