Campingplatz Schönburg-Blick

Oberwesel, Rhein-Hunsrück-Kreis, Rijnland-Palts, Duitsland

Campingplatz Schönburg-Blick

aan het water - vriendelijk ontvangst - broodjesservice - supermarkt 200m - centrum 500m

• B9

55430, Oberwesel, Duitsland
  • € 20,00 • 13 mrt. t/m 31 okt.

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

Zeer mooie, kleine plaats met een onbetaalbaar uitzicht. Camperplaatsen zijn wat krap, maar we hebben een camping van 100 m² voor dezelfde prijs. Maar je moet wel van tevoren reserveren. Als je de weg- en treingeluiden niet erg vindt, zul je het zeker leuk vinden. Het stoorde ons niet.

• augustus 2021

• september 2020

Goede ontvangst we hadden een plaats vooraan dus goed uitzicht oo de Rijn blijft leuk om naar de drukke vaart te kijken Sanitair moest voor betaald worden ivm Corona beetje veel 2,50 per keer. Dorpsplein gezellig met veel restaurants. Maar wel een plek om meer te komen

• augustus 2021

• september 2020

Hymer654

• € 20,00 • 13 mrt. t/m 31 okt.