Deze camperplaats ligt niet voor de camping, maar een paar honderd meter ervoorbij, dus voor de voorzieningen heb je gewoon een fiets nodig, ik vind dit valse info, anders had ik niet gegaan

Henk-en-Liesbeth

Prima camperplek, vriendelijke ontvangst dame geeft je de keus of op de camping voor 30 euro of camperplaats voor 15 euro. Je mag gebruik maken van de sanitaire voorzieningen op de camping en deze zijn om door een ringetje te halen dus een prima plek leuk fietstochtjes langs de Rijn.

Goldene Meile