de voorzieningen zijn wel heel mager. rommelig zelfs. toilet alleen tussen 7 en 17 uur beschikbaar. geen enkele verlichting s’nachts. We zijn teleurgesteld weer verder gegaan.

Arnoo

Hoewel we geen wijndrinkers zijn leek ons dit wel een leuke ambiance. Maar dit is natuurlijk gewoon een bedrijf en om half acht reden de trekkers al langs de camper. Voorzieningen zijn rudimentair en we betaalden 15 euro, staat naar mijn idee niet helemaal in verhouding.

• april 2023

afgelopen nacht op doorreis hier geweest, stroom, toilet(tijdens kantooruren bij de wijn shop), super vriendelijke mensen. Goed restaurant midden in het dorp aanwezig welke alleen dinsdags gesloten is.

• april 2023

• Weinstraße 1A