Reisemobilpark Saarburg

Saarburg, Landkreis Trier-Saarburg, Rijnland-Palts, Duitsland

• juli 2024

prima camperplaats fijne plaatsen. leuk dorp op fiets of loop afstand. terrasje op cp ook aan bevolen.kortom leuk voor paar dagen

• juli 2024

Nette goed georganiseerde camperplaats. Prijs is prima. WC en douche schoon. 2 euromuntje voor douche die heerlijk warm is en waarop je lang kan douchen. Op de fiets of lopend zo in Saarburg. Wij hadden geen last van de weg. Al met al een goede camperstop voor een aantal dagen.

• juni 2024

prima plek direct nabij mooie stadje. echt mooi gebied om te wandelen.

• juni 2024

prima plek direct nabij mooie stadje. echt mooi gebied om te wandelen.

Reisemobilpark Saarburg