Prima plek voor één nacht. Niet perse gezellig, maar als je op doorreis bent helemaal goed. Leuk voor korte wandeling naar de Rijn. Toilet in sportcentrum is keurig schoon.

PeLe23

Tja, het is een parkeerplaats, en je mag er staan, verder is t ieder voor zich :) Toilet bij het sportcomplex is tussen 17u en 8u gesloten. Aan de rivier, een kleine 10min lopen, is een openbaar toilet.

CamperCyn

rustige plekken op groot parkeerterrein, echter is buiten gebruik gesteld tot en met 31-07-2023 i.v.m. kermis of iets dergelijks. Er stonden borden maar deze hadden we gemist. We werden hiervan netjes op de hoogte gesteld door een buurtbewoner.

Am Kindergarten