super plek en een hele fijne ontvangst het echtpaar kwam net van het land of een likeur demo nog te regelen viel natuurlijk geen enkel probleem en fijn spul !!! hoe mooi dat net de ooievaar s uit Frankrijk weer komt nestelen elk jaar weer dus zeker een plek om te onthouden Dank

dickenha

Wij zijn blij dat u zich bij ons op uw gemak voelde. Wij zijn altijd erg blij als wij zulke positieve feedback krijgen. Kom gerust een andere keer terug naar onze camperplaats in Venningen. Hartelijke groeten

valentinchen

We zijn erg blij dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons - hartelijk dank voor de mooie recensie. Wij heten u graag nogmaals met uw camper welkom op onze parkeerplaats.

fijne rustige plaats we kwamen zondag 13 -8 aan vriendelijk ontvangst met informatie over de omgeving mooie fietstochten door de wijnvelden en leuke dorpjes we stonden er 2 dagen en er is ook de mogelijkheid om wijn te proberen en kopen alles top!! vorige review klopt volgens mij niet

Volvotruck

Bedankt voor uw zeer goede beoordeling. We zijn blij dat je het leuk vindt bij ons. De omgeving is absoluut geweldig om te fietsen. Fijn dat u zo heeft kunnen genieten van uw verblijf bij ons. Kom alsjeblieft terug!

Wein- & Likörhaus Jung