De plek is nu gratis en zonder voorzieningen. Er zijn 4 plaatsen volgens het bord. Je zou ook op de andere parkeerplaatsen kunnen gaan staan als je camper niet al te lang is. Er zit een bakker in het dorp.

Familie-Huiting

Zijn 4 plaatsen staat wel scheef.. Mooie plek bij kasteel en gratis.

Geer-Bakker

wij vonden het erg leuk! Van de ontvangst, de wasplaats over het plein tot het kleine restaurant, alles was erg aardig en erg vriendelijk. we kwamen spontaan voor een nacht en het was geen enkel probleem om te blijven. Een geheime tip voor ons en we komen terug!

Familie-Huiting

Zijn 4 plaatsen staat wel scheef.. Mooie plek bij kasteel en gratis.

MBSV Wasserwandern Bernburg