Wat een rust en ruimte! De ontvangst en service is heel goed, je voelt je er meteen thuis. stonden er alleen en we voelden ons als landgoedeigenaren. Het eten was ook prima en de Bitburgers smaakten ons goed

• augustus 2021

Super mooie plek voor de camperplaats. Geen verwijdering mogelijk. Sanitair schoon en oké. Restaurant van ons niet aan te raden.

• september 2020

Ruime parkeerplaatsen in een prachtig park. Sanitair absoluut ok Water en elektriciteit bij de prijs inbegrepen. Geen afvoer voor toiletcassette en grijs water.

• augustus 2021

• september 2020