• oktober 2022

Prima plek, vrije ruimtekeuze voor caravans met een beetje overlengte. Prijs prestatie klopt. We zullen terugkomen in de winter?

• mei 2022

Zeer mooie camping aan de Galgenteich, rustig en schoon. Geweldige locatie voor wandelingen. De eigenaren erg aardig en behulpzaam.

• mei 2022

geweldige douche, verwarmd sanitair en zo t bos in. Jonge eigenaren zijn toegankelijk! ze hebben de camping in 2019 overgenomen. alleen het lozen van vuil water is wat “lastig” stuurwerk.

• oktober 2022

Camping Galgenteich