Na een maand Polen wel een verandering! Splinternieuw sanitair, goed verzorgd en schoon. Wel alles gereguleerd: sleutel om de wc in te komen, slagboom, aangewezen plek. We konden niet ontdekken wat er avontuurlijk aan de camping was. ‘s Nachts lawaai van de snelweg. Prima camping voor doorreis.

JAR-AA

Fijne camping. Verzorgd sanitair en prima plaatsen.

René&Simone

Mooie camping, grote plaatsen. Sanitair schoon. Wij betaalde in juli 2023 36,50. 10,50 camper + p.p 10 euro + stroom 4,50 + afval 1,50. Wifi alleen op aanvraag. Veel te duur voor 1 nacht want er zijn zat andere en goedkopere plekken in de buurt.

JAR-AA

Fijne camping. Verzorgd sanitair en prima plaatsen.

Natur- und Abenteuercamping