nette parkeerplaats, eventueel stroom aan de paal tegen betaling, even als schoonwater en vuilwater lozen. helaas geen vuilcontainers om je vuil weg te gooien. s'morgens wel wat verkeer dat voorbij de cp rijdt. wij waren op door reis dus prima voor een nachtje.

GroBo05

Goede parkeergelegenheid, ruime kavels, de stad is lopend of met de fiets in korte tijd te bereiken. Elektriciteit, V&E aanwezig. De grijswaterinlaat is momenteel hopeloos verstopt omdat hersenloze kampeerders het toilet erin dumpen. 🤢🤮 Anders is de plek erg goed voor 1-2 nachten.

Caravanplatz Grimma