Caravancentrum Spitzner

Lichtentanne, Landkreis Zwickau, Chemnitz, Saksen, Duitsland

• maart 2021

Maart 2021: Station nog steeds "buiten dienst". In onze regio zijn de V / E-kansen zeer zeldzaam. Voor zover ik weet, zijn de volgende verwijderingsmogelijkheden op de parkeerplaats bij de Pöhl-dam (geen zoet water) en op de parkeerplaats in Schneeberg.

• augustus 2020

Helaas was deze volgens de dame in de winkel gesloten.

• april 2019

ben er vandaag geweest. wilde ons toilet weggooien. helaas was het station "buiten gebruik". misschien was het alleen het seizoen, maar we konden het niet zeggen.

• maart 2021

• augustus 2020

Helaas was deze volgens de dame in de winkel gesloten.

• april 2019

Nog geen foto's