Gelegen een beetje ver van de stad, veel wandelpaden. Restaurant is alleen geopend van vrijdag t/m maandag. Als het restaurant gesloten is, is het hier erg rustig.

Daffy-Duck

geweldige cp met prachtig uitzicht en aardige beheerder. we stonden er alleen en het was heel relaxed verblijven. mooi voor tussenstop als je niet van wandelen houd.

peter1946

Wij vonden het fantastisch. Vooral door de rust, de lekkere forel uit het restaurant en de sfeer. Sanitair van restaurant alleen beschikbaar tijdens beperkte openingstijden, dus wel handig als je zelfvoorzienend bent.. Onverhard, water, stroom en (matige) wifi beschikbaar.

Landgasthof Wiesner's Teichwirtschaft