Een groot, stoffig en ongezellig terrein waar ook vrachtwagens worden geparkeerd. Er zijn enkele voorzieningen, je staat voor € 5. Schoonwaterinname kost een euro, voor 80-100 liter, in werkelijkheid krijg je hooguit 40 liter.

• oktober 2022

Aantal camperplaatsen aan de rand van groot evenemententerrein. Betaalautomaat zit in de verzorgingszuil. 's Nachts rustig. Supermarkt en centrum op loopafstand.

• september 2020

We wilden hier blijven op 28-7-2020, maar de plaats werd bevolkt door veel caravans, dus we hadden geen goed gevoel.

• oktober 2022

• september 2020