We stonden hier een week en konden naar veel nieuwe plekken wandelen. Vanaf november 2023 is de zaak tijdelijk gesloten. Het wordt uitgebreid naar 110 parkeerplaatsen, er komt nieuw sanitair en er komt een restaurant. Heropening vanaf april 2025, daarna het hele jaar door in bedrijf.

Mario-en-Gerda

Vandaag aangekomen, er was eigenlijk geen plaats maar hebben een plek gekregen op een grasveldje waardoor wij alle ruimte hebben. 👌 schoon sanitair en vriendelijk ontvangst. alles aanwezig wat wij nodig hebben.

Camping-Stellplatz Struppen