Super plek aan de Elbe. Wij stonden met nog 5 campers meteen rechts op de P op de kasseien. Dus niet bij het Electra punt achteraan op de P. Mooi uitzicht. Stadsslot met beren in de stadsgeschiedenis. Betaal automaat was kapot maar in stadje bij Info punt kun je ook betalen. Top plek.

Jentine

deze plek is eigenlijk nogal krom, want de blokken op de stoep zijn niet genoeg. de 5,10 € zijn correct, maar moeten exact worden geteld en betaald in de automaten. niet acceptabel voor ons, we gaan door. ook de andere twee parkeerplaatsen zijn niet aan te raden

pepper123

Rustige SP direct aan de Elbe achter op een parkeerplaats. terrein glooiend. De toeslag wordt betaald bij de muntautomaat en is 24 uur geldig. (Voer alleen bijpassende munten in). Oké voor 1-2 dagen.

Elbeparkplatz P4