Heidelzwerg

Wij zijn blij dat we na een jaar weer het volledige aantal punten kunnen toekennen. Het sanitair en het servicegebouw (keuken, wasmachine, droger) zijn top. Uitstekend schoonmaakritme.

Kogge

comfortabele ruimte, mooie en schone badkamers, maar allemaal digitaal en allemaal in het Duits geschreven, jammer dat er niet een in het Italiaans is geschreven. gelukkig coöperatieve service-operator op afstand, lomp en onbeschoft parkeerkassier. voor deze MAX 2 sterren

Womo-Ankerplatzes Am Deich