emmavier

Alles is in orde, maar als je na 14.00 uur komt met een WOMO van 6m, moet je achteruit rijden, geen afslagmogelijkheid aan het einde van het plein, maar het is ook grappig om te zien hoe sommigen terugrijden.

Hymer-Manni

Men kan het niet meer begrijpen. In plaats van 12 zijn er hier 35 Womo's.. Mensen wurmen zich in de laatste gaten en rijden niet verder. Het zou me niet verbazen als de plaats gesloten is. Waar is de reden? Zijn er alleen maar chaotische mensen op de weg?

Wohnmobilstellplatz am Industriehafen