super rustig pal onder aan de dijk, sanitair niet meer de nieuwste maar netjes en schoon. aardige en vriendelijke eigenaren.

• maart 2023

camping was dicht, terwijl deze volgens beschrijving het hele jaar open zou zijn. ook geen bordje oid bij de ingang. we hoorden van de buurman dat beheerders er de hele week niet waren. jammer, want we waren er speciaal voor omgereden en de plek zag er ook erg leuk uit.

• mei 2022

Kan alleen akkoord gaan met de voorlopige beoordeling. Super goed.

• maart 2023

• mei 2022

Kan alleen akkoord gaan met de voorlopige beoordeling. Super goed.

Camping am Nordseedeich