CP op grond.Vriendelijk havenmeester.Wij betaalden 22€ per nacht alles inclusief (douches,wifi,wc)Mooie locatie om te fietsen.

• augustus 2020

Kleine camperplaats op de jachthaven. We stonden hier 2 nachten. Sanitaire voorzieningen zijn erg goed. Havenmeester is erg behulpzaam. Ruime plek. Oh ja: fantastische bakker in het stadjes, vlakbij de jachthaven.

• juni 2020

15 grindplaatsen aan de rand van de jachthaven, 5 noodruimten behalve één zonder uitzicht op het water WC en douches zijn goede WiFi! Een mooie haven kost meestal € 18, alles inclusief Elke 7e nacht is gratis met een bonuskaart. Kan worden afgehaald

• augustus 2020

• juni 2020