Stellplatz am Autohof

Handewitt, Kreis Schleswig-Flensburg, Sleeswijk-Holstein, Duitsland

Stellplatz am Autohof

camperlocatie bij Autohof - vlak voor de Deense grensovergang - restaurant - kinder-indoorspeelplaats - carwash - centrum 2km - toegang tot toilet: €0,50

• Scandinavian-Park 1

24983, Handewitt, Duitsland

Camperplaats stond stampvol met vrachtwagens. Er was geen plaats meer voor een camper. Ik moet er wel bij zeggen dat we er op zondag rond de middag waren. We zijn snel doorgereden.

• juli 2020

De parkeerplaats is handig en voldoende voor een overnachting. Hoewel het wat luider is, is het ook normaal bij een auto station. De toiletten kosten 50 cent en zijn schoon. We kunnen de plaats aanbevelen voor overnachtingen.

• juli 2020

Hier overnacht op doorreis naar Denemarken. Beetje overlast van de vrachtwagens maar toch prima geslapen.

Trilo

Alle 30 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• Campinggedrag toegestaan

• Campinggedrag toegestaan