Prijs klopt niet, voor één overnachting in het weiland € 36,- na een beetje protest mocht ik € 30,- afrekenen.

Crossroads21

Dit is geen camping!! maar een zwemvijver met een smalle strook gras er om heen, in de achtertuin van de eigenaar. De volgende keer zoeken wij een andere plek om te overnachten als we de veerboot willen gebruiken over de Elbe.

Pauladirk

we hebben hier op heen en terugreis gestaan, beide keren met veel regen. De camper is even losgetrokken door de traktor van de eigenaar. Erg behulpzaam. Schoon sanitair. Broodjesservice erg fijn.

Fährhaus Hodorf