We verbleven hier voor 4 nachten en voelden ons comfortabel. Het is erg rustig en ontspannend, omgeven door groen. De exploitant is zeer behulpzaam en vriendelijk. De prijs van 22 euro is echter op geen enkele manier gerelateerd aan het aanbod. Absoluut te duur in vergelijking met zijn concurrenten.

ulrich861

prima camperplaats , vriendelijke eigenaar zeer schoon sanitair ondanks dat het er wat verouderd uit ziet .zeker een aanrader wij waren hoer voor 1 nacht op doorreis

Caravanpark am Brahmsee