• april 2023

Prima rustige camperplaatsen alles wat je nodig hebt goed geregeld baas is super aardig en legt alles goed uit Föhr is een geweldig eiland een echte aanrader

• mei 2022

We kunnen ons geen betere plek voorstellen. Het systeem wordt goed uitgelegd. De betaalautomaat (ook voor water, elektriciteit) accepteert bankbiljetten en EC-kaarten en geeft ongebruikt tegoed vrij. Bedankt, familie Sorensen

• april 2022

Een geweldige plek met uitgebreide moderne faciliteiten en grote ruimtes. Het strand is in een paar minuten te bereiken. Winkels zijn ook in de buurt te vinden en zijn te voet of met de fiets in een paar minuten te bereiken.

• april 2023

• mei 2022