Knusse fraai gelegen terrascamping, ook eind oktober nog gezellig! Leuk restaurantje, lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. Vuurtje gemaakt, hout is gratis beschikbaar. Sanitair prima. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. In omgeving mooie wandelingen. Aanrader! Wij komen terug.

Sam21

Knusse camping met mooi uitzicht over de Saale,prima restaurant!

Gijsberta

Prachtig gelegen aan Saale rivier. Gratis kano's te leen om een tochtje te maken. De bistro is savonds gezellig druk. Sanitair was oké. Vriendelijke eigenaar. wij betaalden €25 incl stroom en 2 personen.

Sam21

Knusse camping met mooi uitzicht over de Saale,prima restaurant!

Camping am Trepplesfelsen