Fantastisch mooie plek met directe toegang tot vele wandelingen in het bos en de stad. Vriendelijke bediening. Toegang tot mooie toiletten en elektra.

• augustus 2021

Een mooie cp met mooi uitzicht en veel wandelmogelijkheden. Wij mochten op de parkeerplaats voor auto's staan waardoor we vrij stonden en mooi zicht hadden op het dal met het bos op de achtergrond. Heel schoon sanitair. Een aanrader!

• augustus 2021

Mooi. Rustige plek. Veilig. Natuur volop. Alleen tax kosten. In de avond opgehaald. Meer dan 3 plaatsen mogelijk.

• Roter Crux

98694, Suhl, Duitsland