• juli 2020

Mooie plek, zeer rustig; we stonden er alleen. Stroomplekken ( 7) zijn alleen bij het hotel en bij het overdekte zwembad, waar je eventueel kunt douchen. Als je onder de bomen wilt staan heb je een haspel van minstens 40 meter nodig. Prima plek voor een overnachting.

• mei 2019

Kamperen oké. Douche en toilet in het zwembad. Prijs voor WoMo met 2 personen € 16,00 met of zonder ACSI-kaart

• augustus 2018

Het is geen camping. Ze plaatsen je op het gras naast het zwembadcomplex. Douches worden gedeeld. Twee enorme vuile putten buiten. Services sluiten 's nachts. Je weet niet hoe je water moet laden en lossen. De receptie bestaat niet. Je bent ook in het midden van nergens. We vonden het niet leuk.

• juli 2020

• mei 2019