Gratis parking 2 km van het centrum zonder faciliteiten, maar veel onrust door jongeren die op hard tempo rondjes rijden, motor stilstand laten draaien etcetera. Al met al imponeerde het wat guur een onveilig. Na zessen zijn sommige parkeerplaatsen in de stad gratis: wellicht een beter alternatief.

bezet door een circus

• juli 2021

Groot parkeerterrein bij groot park met allerlei attracties. Erg druk dus. 's-avond wordt het rustiger. Maar toen jongelui rondjes kwamen rijden op het parkeerterrein zijn we vertrokken naar een andere parkeerplaats in de stad, waar we een rustige nacht hebben doorgebracht.

bezet door een circus

• juli 2021