ruim terrein maar er zijn maar 4 camperplekken. Vandaag om 18.00 uur stonden er zo'n 12 campers verspreid over de camping. Ik hoop dat de politie geen probleem is. Het land is vlak en zeer dicht bij het centrum van Albertville. gratis water en riolering en chemicaliën

• augustus 2020

Mix parking met 4 officiële camperplekken maar met voldoende ruimte voor 20. Flot bleu voor de verzorging en toiletten voor de personen. Aan het einde van de plek een wandelpaadje naar de oude stad. Weinig tot geen overlast van langsrijdend verkeer.

• augustus 2020

Aire Municipale