terrein drassig , en geen stroom alles buiten gebruik. dan is €5,00nog te veel

• september 2021

Zeer mooie plek, rustige locatie, hoewel direct aan een straat. Sanitaire voorzieningen gesloten, maar die hadden wij ook niet nodig. Betalen via brievenbus met 8euro inclusief stroom goedkoop. Voldoende voor een nacht of twee.

• juli 2019

prima plek voor een of twee nachten geen sateliet ontvangst van wegen de bomen maar wel veel schaduw.

terrein drassig , en geen stroom alles buiten gebruik. dan is €5,00nog te veel

• september 2021