Je komt om te overnachten en je blijft om te eten! Prachtige plek, heerlijk gegeten en gastvrij ontvangst. Hans en Brenda doen echt hun best om je een mooie ervaring te geven. Bedankt!

Koenemans

Wat een fantastische mooie plek! Vriendelijke ontvangst door Hans & Brenda :-) Helaas konden we niet meer aanschuiven aan de grote tafel in hun prachtige tuin! Lekker gezwommen in het zwembad. We komen zeker terug!!

Mir59

helemaal eens met de vorige review. wij zijn 4 nachten gebleven. totale rust en heerlijk eten. voorzieningen goed.

Domaine Les Echaloux