• augustus 2020

Parkeren in het centrum van het dorp. Lijkt helemaal geen camperparking. De plaatsen zijn scheef en niet geschikt voor voertuigen groter dan 6 meter. Het centrum is echter levendig. De passerende beek maskeert het meeste verkeerslawaai. Zal hier weer verblijven als ik langskomen.

• september 2019

• september 2018

15 sept waren we hier. s'nachts rustig. Grote parkeerplaats, 22 cent per persoon per nacht,te betalen in de envelop in de brievenbus van de burgemeester duwen. Gratis internet bij het gemeentehuis. p.s. niemand van de Fransen betaalt, kampeergedrag geld ook niet voor iedereen, denk ik.

• augustus 2020

• september 2019