• oktober 2019

Mooie redelijk rustige plaats, wij hebben zo goed als geen last gehad van bromfietsers. De zaterdagavond was er wat te doen in het gemeenschapshuis, maar dat verliep rustig. In het weekend is daar regelmatig wat te doen en kan natuurlijk overlast veroorzaken.

• augustus 2019

zeer kleine handel in de buurt. service naast. vlakke. ideale grond voor een paar nachten.

• mei 2019

De plek zelf is goed. VE OK. Wat erg verontrustend was, zijn motorrijders en bromfietsers die urenlange ronden rijden. We zijn verder gegaan.

• oktober 2019

• augustus 2019