• december 2023

Deze plek viel ons erg tegen. Zeer verpauperde oude camping waarvan het sanitair gesloten was en je ook nergens water kon pakken. De plekken zijn klein en erg schuin. Deze CP mag wel opgeknapt worden.

• april 2023

Goede en rustige plaats in een klein dorp, de plaatsen zijn soms vrij smal en ver van elektriciteitspalen. Maar toegang is eenvoudig en altijd mogelijk. V/E buiten de camping en wateropname alleen mogelijk met de Camping Car Park-kaart. De ene krijgt ja mijn eerste bezoek van deze operator.

Alexander112

Gebrek aan onderhoudsplaats die aangenaam zou kunnen zijn, geen waterpunt op de site en blijft een beetje duur voor dit gebied. we zijn om dezelfde redenen al een tijdje teleurgesteld in Camping Car Park. zie liever airepark die betere diensten zijn. André Dominique

• december 2023

• april 2023